Taronja: un estat de transició, de canvi


L’essència de la vida és el canvi constant, com un semàfor àmbar que canvia constantment, com una sirena d’una ambulància i també com una pilota de bàsquet que bota..

I és en això en el que ens basem, en canviar, som nòmades per naturalesa. I amb aquests canvis no em refereixo en canviar de lloc de viure i aquestes coses sinó en canviar d’estat d’ànim, de manera de viure i de pensar.. canviar les preferències..

M’atraveixo a dir que no hi ha ningú que no canviï, perquè és així, és com funcionem i això si que no ho podem canviar. Quan em poso a pensar quines coses em fan canviar i de quina manera em sorprenc.

Tot té una explicació, fins i tot el color que t’agrada té una relació amb el què penses.


Diguem el color que t'agrada i et diré com ets.


A mi m'agrda el taronja ( No em sigueu 'zoquetes' i cliqueu al link)


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

top