Disset maneres per odiar

1. Odio que em tallin un badall
2. Odio que em tallin una mandra
3. Odio que m'imitin
4. Odio que em passin amb el braç pel davant quan estic menjant
5. Odio trobar pèls a la dutxa
6. Odio anar al lavabo i que m'hagin deixat sense paper
7. Odio que dubtin de mi quan tinc la raó
8. Odio la Paloma de la 'Ruleta de la Suerte'
9. Odio la pudor que fan certs pacients al anar al fisio
10. Odio anar a ala nevera amb il·lusió i trobar-me que ja s'ho han menjat
11.Odio que em neguin el que és evident
12. Odio que em diguin 'teresina'
13. Odio (odiava) tornar a casa amb pudor a fum
14. Odio anar a dormir i recordar que al matí he tret els llençols
15. Odio l'anunci de Nocilla (amb el David Bisbal clar!)
16. Odio dutxar-me amb aigua freda
17. Odio no poder odiar

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

top