A qual más tonto


Fa uns dies parlava dels anuncis i en vaig fer una 'classifiació', i ara veig que me'n vaig deixar uns que es mereixen un lloc especial: els anuncis d'assegurançes. Tot anunci d'assegurançes té la mateixa base, estúpid, eslògan peculiar i música terriblement enganxosa. Mirat així, podria semblar un 'anunci estúpid' de l'anterior classificació, però aquests destaquen per ser els més odiosos de tots, i és que quan descobreixes que vas pel carrer cantant la música d'un anunci d'assegurançes et voldries fotre una hòstia al cap!
Però si hi ha una companyia que s'endú l'òscar aquests és Direct Seguros! Últimament estan fent corre un anunci, però amb 3 tipus diferents. Em recorda aquell gran anunci de la Coca-Cola ( aquell si que era genial!) on deia: para los bajos, para los altos, para los.. doncs aquest dels Direct Seguros sembla que hagin volgut fer un símil amb: para las famílias, para las mamas, para los jóvenes..però amb un nivell extremadament cutre.
Avui comentava amb el meu germà el 'frikisme' de l'anunci, i ell em diu: doncs imagina't que vas a fer un anunci i et diuen que has de cantar 'pi pi pii'. A mi no m'agradaria ser els protagonistes d'aquest anunci, ja diuen allò de: sempre hi ha algú pitjor que tu!

Hi ara.. les 3 perles:

- En el auto de papa
- En el auto de Raquel
- En el auto de mama

I per acabar, una última nota: Mireu el nen de 'el auto de mama' és el millor de tots!

1 comentaris:

cris ha dit...

1.- Uuuuffff, però quin mareig!!! Calen tants d'un costat a l'altre??? Ni que estiguessin a la carretera de Montserrat (entre d'altres).
2.- El nano és el més important de tot, li va costar apendre el paper, però mira quina cara de professional!!!!
3.- "El coche de Raquel", és una versió quasi exacte de grease!!!, kina peli més bona!!
4.- Que me'n vaig a dormir, que demà tinc exàmen, i jo "perdent" el temps aquí... Perquè serà? Apali, a reveure!!

Publica un comentari a l'entrada

top