Mambo!


Quan veiem un cotxe de l'autoescola de seguida el volem avançar, si fa 2 voltes a una rotonda ja pensem: que burro, no sap sortir.. i així vàries coses, però us heu preguntat mai que potser és culpa del professor?
El meu en concret, és un home (vell conegut) amb el que mai sé per on em sortirà, des de que el primer dia de teòrica em va fer agafar el cotxe fins a casa m'espero qualsevol cosa.
L'home en qüestió s'ho passa pipa a les rotondes, i de dues voltes no me n'escapo mai (un dia acabaré marejada xD), de tant en tant té sortidem de l'estil: ' A cada volta crides mambo!'.

Avui, quan estava fent un dels molts aparcaments s'ha posat a imitar el Montilla.. hola? que necessito una persona amb seny al costat!
I ja el colmo de tot ha sigut quan, mentre jo frenava, tirava a l'esquerre, mirava si venien cotxes.. (ja estava prou atabalada xD) el tio se'm dedica a descordar-me el cinturó, a encendrem el parabrises.. una mica més i em tira confeti de la festa que ha montat!


Tot em fa pensar que d'aquestes pràctiques n'hi hauràn més capítols :)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

nomes et poden passar a tu aquestesss cosesss!!! jajaj
q gafeeeeee ;))))))))))

piip

Gubi ha dit...

xDDDDDD el meu un dia em va fer aparcar, i kuan tenia el kotxe aparcat em diu: espera't 10 minuts k me deixat la rentadora posada i le danar a stendre... i va marxar i va pujar a casa seva a estendre la roba. al tornar em va dir: esta klase sale gratis :p

xDDDDDDDDDDDD

Publica un comentari a l'entrada

top