Érase una vez..


Bueno, bueno, bueno, ja hi tornem a ser. Després de petició popular (vale, només dues persones, però jo sé que en sou més) em disposo a actualitzar tot i que m'hagi costat l'esforç d'unes quantes neurones.
Ha passat més d'un mes des de la última actualització, on parlava del meu gran anunci. Sabeu que ara quan estic al lavabo i sento la meva veïna tocar el piano em venen ganes de ballar? Eh, que és veritat eh, que els meus veins sempre fan concerts, piano, clarinet, flauta travessera.. i jo al lavabo, au porque yo lo valgo!
Bé al que anava (com m'agrada parlar de coses que no venen el cas, de fet, crec que és la base d'aquest blog), que avui podria tornar a parlar d'anuncis, ja que ultimament tinc un dubte que em preocupa. Perque actualment fan 3-4 anuncis amb música que podriem anomenar d'una altra època? Ull (ojo vivo!) que jo no dic que no estigui bé, però escoltar la chica yeye ara, quan jo la recordava dels caps d'anys dels 95 -96.. em xoca.
També he pogut sentir la famosa melodia: sombra aquí y sombra allá, maquillate, maquillate! I alguna més que ara el meu preciós cervell no recorda.
Ja diuen que tot torna, i segur que a més triomfa.

També podria parlar dels àrbitres i perquè la majoria són tant estúpids (la majoriaaa, per sort sempre queda bona gent). O de la gràcia innata que tenen els nens.

Bruna mirant-se la seva ungla bruta:

- Eeep què hi tinc aquí?
- Plastilina potser?
- No ho crec, però quan arribi a casa em rentaré les ungles


Podria fer llenya de l'arbre caigut i parlar de l'eliminació del Madrid (jijiji) o de la GRAN nevada de diumenge-dilluns passat. Fins i tot podria parlar del projecte de fotografia i l'altre de 'bricolatge' que tinc entre mans.

Vaia, que podria parlar de tot, però no ho faré de res. Perquè avui l'inspiració brilla por su ausencia, però amb aquesta 'introducció' l'espera es farà més amena oi? (heu de dir que sí)




(shhhht, no ho digueu a ningú però demà actualitzaré, aquesta vegada en serio)

1 comentaris:

Gubi ha dit...

Síííííííííííí!!!

Publica un comentari a l'entrada

top