Un dos tres, da por el culo otra vez!


A mi hi ha coses que em posen nerviosa, inclús algunes d'elles em fan ràbia.
Avui mateix, estava a la barra del bar esmorzant, era necessari que una dona per anar a pagar em dones un cop amb el bolso i 's'enganxés' a mi? No hi havia més lloc en tota la barra? (si que hi havia més lloc i tampoc estava situada davant de la caixa). Amb això vull dir que odio la gent que havent més lloc ja sigui a una barra del bar, esperant a una botiga..se t'enganxen a tu com si fossis el seu oxigen, per favooor que necessito respirar!!

La dona en qüestió també ha fet una cosa que em fa rabiar, que és mastegar xiclet amb la boca oberta sentint tot el 'sorollet'. Perdoni senyora que té un defecte a la mandibula que no li permet tancar la boca o és que és una simple mal educada? Oh! per ganes li hagués dit.

També em fa molta ràbia les noies que van amb talons per la biblioteca. A veure és necessari? Ja sabem que volen que tothom es giri hi observin la seva gran bellesa (mode ironia on) però molesteeen! I bé, que se m'acava el temps i ja seguiré un altre dia.

Ja ho diuen que alguns ja neixen donant pel cul!

2 comentaris:

elena ha dit...

Va, avuui guanya el títol a la conclusió eh!
Ja ho deia jo, que quan arribés la inspiració arribaria bé!
I la xixa que digueem, com sempre, ho dius tot tu! xD ara, m'agradaria veure la cara que fas quan penses tot aixo en directe!
Expira-Inspira..reeeeeelax!;)
ala va prou, qe estem en dia laboral i em canso!:) no et qeixaraas, que soc una mandá!(a);D
ja seguiré un altre dia:)jajaj

mariona. ha dit...

De les noies que van amb talons a la biblio hi ha un grup al facebook hiihihi, ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿perrrrrrrrrrrdonaaaaaaaaa???

I això del xiclet fa molta rabia.. no il has fet una mirada assassina..? jo li haguès fet.. o una cara fàstic.. jajajaaja

Publica un comentari a l'entrada

top