Y en navidad se dice la verdad


Per primer cop aquest any, he dit Bon Nadal, i la veritat és que tot i que el dia 25 és la setmana que ve, m'ha sonat com si encara faltessin mesos, deu ser que fins fa res es podia anar amb màniga curta.

Nadal és una època molt curiosa, crec que hi han poques èpoques més que despertin tant amor i tant odi a la vegada, i no exagero.
A mi personalment m'encanta. M'agrada passejar pel carrer i veure els llums (encara que alguns són horribles), m'agrada veure els nens il·lusionats, i jo que cony! M'agraden els 'anuncis de nadal' per molt que cada any siguin iguals. M'agrada 'l'ambient' que hi ha a tot arreu.. en definitiva m'agrada el Nadal, i sí ho dic ben contenta!
I és que als últims anys em dóna la sensació que sigui un pecat que t'agradi el nadal, i sempre hi ha algú que diu: vaia merda època plena de consumisme i hipocresía.
I ara ve quan jo dic: I? No hi ha excés de consumisme durant l'any? Jo si faig regals als de casa és perquè sóc detallista i m'agrada veure la cara que posaran quan l'obrin i el nadal no és excusa.
Hipocresia? Que et felicitin pel Facebook perquè ho han llegit a la banda dreta també és ser hipòcrita i no per això ens agrada menys aquesta nova xarxa social.
Resumint, que si un és consumista i hipòcrita és perquè ja ho és durant tot l'any i és així i punt, no posem l'excusa del nadal.

I sabeu què? Tot i que a casa ja fa anys que per Reis no fem regals (si si ja sé qui són els Reis) m'emociona veure arribar els Reis pel pont de Sant Mateu enmig dels focs :)

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

top