Qui em fa una abraçada?


Ahir vaig estar una bona estona pensant si fer una entrada típica de 31 de desembre, amb el resum de l'any i els bons propòsits i tota la pesca. La primera decisió va ser que no ho faria perquè és massa típic, però avui i he tornat a pensar i dic: Bah, és igual que sigui típic, em ve de gust i ho faig. I doncs això que aquí teniu el meu 2009 i futur 2010:

Per uns el 2009 ha sigut l'any del Barça de les 6 copes (i per d'altres el Madrid de.. millor no ho dic), per d'altres ha sigut l'any en que s'ha mort Michael Jakson, per la gent 'rosa' ha sigut l'any de la Belén Esteban, la mateixa a la que ara anomenen 'princesa del pueblo' (serà del seu pueblo perquè del meu..). Fins i tot per alguns ha sigut l'any en que Obama ha guanyat el Nobel de la Pau i finalment per d'altres ha sigut l'any en que van veure com quedava el descobert tota la seva estafada (léase Fèlix Millet, també anomenat Billet per d'altres).
Però bé tot això és per uns, per altres, per ells.. però i per mi?

Per mi ha sigut l'any que un nen del campus em deia t'estimo, cada dia abans d'anar a dormir. També ha sigut l'any en que el Marc li ha caigut la seva primera dent (val, ja netejo la babaa). El 2009 el recordaré per ser l'any que vaig tenir el MEU cromo, si si rieu, però la meitat de vosaltres no teniu un cromo personalitzat, a que fot?
Com no, aquest ha sigut un any que serà important perquè una gran part de la meva promoció van ser 'Fisioterapeutes', jo encara no, però és allò que el bo es fa esperar!
Vaja, ha sigut destacable per diferents coses, però tampoc n'escric més, perquè sinó algú podria acabant pensant com jo faig de vegades.. ' joder, que pesat, valee ha sigut importaaant perquè et vas comprar uns texans de 200 euros, alguna tonteria més?'

El dia 31/1 també és el dia dels propòsits, i tenim 2 grans estrelles i algun comodin.
- Deixaré de fumar
- Faré esport

Aquestes són les estrelles, però jo em pregunto si no fumo i ja faig esport, no tinc bons propòsits? A sí, calla que aquests són els de tothom jo tinc el meus!

Somnis, què seria de la vida sense un bon somni que la faci endolcir que et marqui un camí per viure intensament. Els somnis, tant se val si els fas reals tu tingues un somni. I depèn si ets valent o tens por podràs aconseguir-lo o no.


1 comentaris:

Anònim ha dit...

La bona estona que vas estar pensant ahir ha tret fruit eh! I si, un cop mes tens raó! Si m'hagues de posar en un dels grups de dalt.. sens dubte, EL DEL BARÇA!:D i el puyol el capità de les 6copes(H):)
peero.. no es el mes important, tot aixo nomes forma part de tota la resta! Les meves bases ja saps quines son:)i mira, no em puc queixar! aixi per sobre em qedo amb lascens a 1a.. i tampoc poso mes coses aixi faig cas al que has dit de semblar pessaaaa!;);)
Lo del cromo si que em supera..! proposit meu pel 2010 va! tot i que 1r he daprendre a escriure 2010 sense posar 20010 i dir ups mhe eqivocat i borrar, que mesta passant cada dia!
I ree tuu, 1r comentari de lany currat eh, no et pots queixar!(se que no ho faras(H))
:) pendent de veure les moltes coses guais que passaran per aquest blog amb un any, ja es veurà!
jo mentrestant n'aniré aprenent:)

(lhe agut de fer anonim pq no em deixava! pero eno no crec qe tinguis dubtes de qui socc!)

Publica un comentari a l'entrada

top