El noi indignat que m'ha fet riure


Hi han moltes coses que fan empipar a la gent, però si una s'emporta la palma crec que és la política. De fet, en aquest món hi han dues classes de persones que sens dubte s'emporten el % més alt d'insults, un són els àrbitres i els altres els polítics.

Tot això ho estic dient, perquè avui quan he anat al bar a esmorzar m'he trobat a un pobre noi que estava ben enfadat i m'ha fet molta gràcia. Ha entrat tot ben vestit, amb texans, camisa i polo verd, amb ulleres de pasta negres, i sense pentinar! Bé, deixant de banda el seu 'alterat' cap, s'ha assentat a la barra i ha començat a parlar amb la mestressa (dedueixo que era un client habitual). Ha agafat el diari i ha llegit la notícia que Barcelona es presenta pels jocs d'hivern del 2022* (ara no recordo bé l'any) i sembla que això no li ha fet gaire gràcia perquè ha començat:" Els polítics són gilipolles, una colla d'inútils! Ara perquè cullons volen fer els jocs d'hivern quan al meu barri no hi han guarderies eh?!" Segurament el que m'ha fet més gràcia ha sigut el to d'indignació/ironia amb que parlava i que m'ha arrencat el primer somriure del dia.
I per rematar-ho, quan jo ja marxava sento que diu: És que estàs tant tranquil i sinó te'n dones compte ja t'han baixat els pantalons i t'estan donant pel cul!
Doncs això, que es pot dir més alt però no més clar.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

top