Es de ser inútiles!


Tot va començar ahir al migdia quan jo tota contenta (i suant com una truja) arribo a casa i a la bústia em trobo un avís de correus, que havia de passar a buscar dos paquets perquè no m'havien trobat a casa.. Si claro, però es pensen que sóc tonta o què?
Pujo a casa, i li dic a me mare: Oi que tu no t'has mogut de casa aquest matí? i efectivament em va dir que no (te pillé cartera!). Que a veure jo que em deixin un avís perquè els paquets no passaven per la bústia i que els hagi d'anar a buscar em sembla correcte, però coi i si primer es molesta a trucar el timbre?? Que si, que és agost, que la gent no te ganes de treballar.. però oi que jo m'he de fotre quan em demanen si faig vacances? Doncs els altres que també fassin la seva feina i truquin el putu timbre! ( i sí, estic indignada, però bé crec que es nota).

A tot això sumali que al meu poble només puc anar a buscar els paquets de 9 a 10 i que quan hi he anat a les 9:45 va i m'ho trobo tancat, casum seuna! He vist un paper que posava oficina de St. Joan (el poble del costat), ja em veieu a mi cagant-me en todo lo que se menea i anant a St. Joan per enviar 3 paquets i anar-ne a buscar 2. Total, que arribo a la oficina i em diuen que la cartera de Callús encara no esta de vacances que això es que deuria haver sortit un moment i per això estava tancat. Total que he tornat a casa amb els 3 paquets enviats, però sense els dos meus, perquè obviament estaven a la oficina de Callús.


Moraleja de la història: Per no trucar un timbre dimarts, demà dijous amb 'sort' podré tenir els meus paquets.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

top