A robar carteras!

Estarem tots d'acord si dic que les iaies tenen molta caradura, no ens deixem enganyar darrere d'aquella veueta que et diu nena maca, en tenen i punt.
Recordo aquells temps que utilitzava transport públic que dos minuts abans que arribés el bus, les iaies ja s'aixecaven per ser les primeres a pujar, o sinó tampoc tenien cap problema en colar-se eh, la qüestió era ser la primera. Clar que això em va passar una, dues, tres, quatre.. vegades, però a la cinquena ja en vaig aprendre, des de llavors no se m'ha colat cap més iaia al bus.

Ahir mateix al meu poble hi havia una xocolatada, doncs va ser tota una odissea aconseguir la xocolata, pa i lloc per torrar-lo.
El primer pas era aconseguir la xocolata, sense que cap iaia amb la tassa portada de casa es poses al davant teu amb tota la gula com si no hagués menjat en 3 mesos. Una vegada aconseguida la xocolata, aconsegueix el pà.. bff quin estrés! Val ja tinc el pà, vaig a torrar-lo, però compte! No perdis el teu pà de vista, que si veuen una llesca que ningú li fa cas ja l'has vist prou!
El que em fa més ràbia de tot, són les petites empentes que et van donant amb el colze com si res, sembla que perquè tinguin 50 anys més que tu tenen un pase vip, doncs no!
El més desconcertant del matí però va ser quan va arribar el meu pare i el vaig anar a saludar i em mira i diu: on és el pà, on és el pà?!?! I jo que li parlava d'una altra cosa.. On és el pà?? Crec que això d'està jubilat el converteix en una iaia en potència..

Jo el que no entenc és com a missa hi ha tant ordre a l'hora d'anar a buscar la famosa 'òstia', perquè amb tanta iaia pel mig i donant una cosa gratis, el primer que em vé al cap és caos!!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

top