Jo de petita..


De petita no m'agradava menjar i mentre me mare em donava el dinar a la trona el meu pare i el meu germà des del darrere em feien 'ganyotes'. A la guarderia cada nen teniem un color (per la cadira, calaix..), el meu era el blau fort, però a mi m'agradava el blau fluix que tenia una altre nena..
A les gimcanes moltes vegades era de les últimes, i fer carreres de sacs no m'agradava.
A pàrvuls tenia un 'nòvio' a qui tot el dia li sortien mocs del nas, però es veu que això no m'importava, de fet va durar fins a tercer-quart de primària.
Quan feia P4 em van ensenyar a dibuixar el número 8 però jo trobava més fàcil fer-ho amb dues boletes, per culpa d'això em vaig passar més d'una hora del pati 'castigada' dibuixant 8.
Als 4 anys em van atropellar i de la setmana que vaig estar a l'hospital només recordo els regals que em portava tothom, no va estar pas malament. Com que era massa petita per portar crosses durant un temps vaig anar amb cotxet i al pati tots els nens em volien portar, segur que em sentia com una reina!
M'agradava fer terra fina i boles de fang que un cop passat un temps a l'amagatall es convertien practicament en boles de ferro. Casi mai jugava amb les nenes i quan començaven a barallar-se per qui era amiga de qui jo me n'anava a jugar a futbol (m'encantava quan em triaven abans que algun nen).
A segon em vaig aprendre les taules de mutiplicar gràcies a una cartolina groga, que era un tresor enorme. Mai em van ficar un molt bé amb moltes ratlles pèro jo anva fent. Les mates i la música mai se'm van donar del tot bé i a sisè vaig treure els primers suspensos (encara recordo quan amagava els examens de mates a la carpeta perquè les 'nenes' no veiessin el suspès).
Les classes amb l'Àngel eren les millors, no hi havia res com fer contruccions amb canyes i el millor es que s'aguantaven!
L'hort també va ser una gran assignatura, tot i que no recordo què vaig plantar. I mirar el baròmetre a les 9 del matí també tenia el seu punt d'emoció.
Ara tot ha canviat, però segueix igual.

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina entrada més maca, em fa feliç haver compartit aquestes coses, encara que segur que jo era de les que em barallava per veure qui era amiga de qui. I el baròmetre era un pal!

àials

Publica un comentari a l'entrada

top