El dia que vaig veure una rata


L'altre dia tornant de treballar anava a buscar el cotxe i com sempre vaig passar pel costat d'uns contenidors. Des de fa més o menys una setmana hi ha un sac (foradat) amb tot d'ampolles de San Miguel que ningú es digna a treure i clar amb els dies va pasar el més previsible: que en va sortir una rata!!
Es curiós, però jo mai havia vist una rata així 'en sus anchas' pel carrer i em va fer fàstic. Al cap d'una estona quan vaig arribar a casa li explico tota fastiguejada a me mare:

- Mama, avui he vist una rata! I a sobre la tia encara ha corregut a amagar-se a la clavaguera!
- Home clar, què haguessis fet tu?
- Però era fastigosa!
- Pobre, què hi pot fer ella?

I em va sorprendre que me mare 'defenses' a la rata perquè era fastigosa. Però hi vaig anar pensant i clar si viuen a les clavegueres com han de ser sinó brutes i eeecs. És com els porcs, com no han de fer pudor i ser usn guarros si viuen entre la merda?
Bé, que tot això no és gaire important (per no dir gens) però que una rata em fes pensar, em va preocupar!

Deu ser el que diuen els grans amics suriencs: ets de Callús perquè les rates van triar abans.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

top