Els coloms assassins



Tinc por. Tinc por que un dia camini tranquilament pel carrer i se'm clavi un colom al mig del cap. Primer em feia gràcia, però ara ja em preocupa eh!.

Cada dia passo per l'Estació de busos de punta a punta (un lloc on hi han molts coloms). Els piiiiip passen volant molt baix, esquivant la gent com si estiguessin fent una competició d'obstacles. Encara recordo el dia que anava caminant i l'ala d'un colom em va fregar l'orella, i vaig pensar: avui si que t'ha anat just!
Tot sovint he de fer petits moviments de cap perquè em penso que no m'esquivaran a temps o de vegades m'espanten.. De fet, sembla que tinguin molt controlat el moviment dels humans i aprofiten per venir a tota merda cap a tu i quan ja penses, ja està avui és el dia.. fan zas! i s'enlairen com si haguessin engegat el motor, tindran collons!. A més com saben que a l'últim moment el noi/noia no farà un moviment inesperat que ells no podran esquivar?

Normalment miro notícies curioses per aquí internet i de veritat, estic esperant el dia que llegeixi: "Un colom es clava al front d'una noia mentre passejava pel carrer", per sort de moment encara no ha sortit mai.
Sé que això no és una qüestió de vida o mort, i de fet, jo puc dormir cada dia igual de tranquil·la, però ves em volia desfogar una mica i compartir la meva 'preocupació' que sé que no sóc la única que la tinc.

2 comentaris:

Gubi ha dit...

A mi una vegada em va vacil·lar un colom... venia directe a mi, i jo no em podia apartar, i al final va fer una doble pirueta, salto, salto, doble pirueta, punta taló, i em va llimar la kara passant-me amb les seves fastigoses potetes gairebé llimant-me la kara (beeecs...)

Teresa ha dit...

jajajajajjjaja kina descripcio mes bona jajajajaj una doble pirueta, salto, salto, doble pirueta, punta, taló xDDD

Eeeecs! Arribes a treure la llengua i li llepes la panxa beeecs!

Publica un comentari a l'entrada

top