Ai mete mete, ai saca saca..


Cada migdia mentre dino amb el meu pare mirem la 'Ruleta de la Suerte', aquell gran programa on la ruleta no està trucada, però bé ara no toca parlar d'això.
Des d'aquí demano presó pels responsables dels 'càntics' del públic, oh deu meu, cada dia es superen!
Quan va començar el programa el pública cantava, animava però amb moderació. Ara es passen cantant/cridant tota l'estona i el que em preocupa que això no és espontani. És a dir, si és una cosa planejada com a mínim una mica més d'originalitat senyors! Aquí uns quants exemples:

- Ai mete mete, ai saca saca es la ruleta que sube y que baja!

- A por el bote oe, a por el bote oe, a por el bote oe, a por el bote e o e

- Dale tu cupero alegria Macara que tu cuerpo.. (així tota la cançoneta) i fa gràcia quan intenten fer coincidir el 'AAAH' amb quan es para la ruleta i mai ho aconsegueixen!

El que no té preu tampoc és quan la Paloma (vull dir l'ajudant, no la traducció de colom) va destapant les lletres i el públic comença olé, olé olé.. llavors ella s'anima i encara ho fa amb coreografia.. patètic. I clar, sempre hi ha el graciós de torn que al acabar de destapar crida un 'guapaaa', només falta dir: olé tu arte!

1 comentaris:

Gubi ha dit...

Precisament l'altre dia al facebook vaig veure-hi un grup que es deia "matemos al dinamizador del publico de la ruleta de la suerte" o alguna cosa per l'estil...

A mi em fa molta gràcia el públic i quan tenen panderetes i zambombes ja és la hostia el programa!!!! Jo sempre m'intento fixar amb el public, normalment coincideix el públic d0una mateixa setmana, així que jo cerc que fan una mena de sortides de la inserso i els porten alla ds de la matinada, els donen un bocadillo de xorizo per esmorzar, i am l'alè ben pudent els fan cantar aquells càntics tan peculiars.
Jo quan sóc per casa al migdia, reconec que també ho miro. I sí, fan càstings a la gent per participar al programa (escullen els més tontos i que s'excusen dient: oooh, dehde kaza parizia tó má fasir), la ruleta NO està trucada, i el públic NO està comprat!

Publica un comentari a l'entrada

top