Fem l'amor i no la guerra


Dilluns llums, dimarts naps, dimecres nespres, dijous nous, divendres faves tendres, dissabte tot s'ho gasta i diumenge tot s'ho menja! I tot això per dir que avui és dijous, si és que no tinc remei!

Avui, com porto fent tota la setmana, i després de portar els bestiotes dels grans als seus respectius instituts, hem anat agafant tot els nens per portar-los a l'escola de Fonollosa. La seva escola aparentment sembla normal, però no us deixeu enganyar, no ho és. Ells fan mates, català i castellà, però també fan teatre, cinema, dansa, toca-tocar (aprenen a tocar un instrument), vaja van a l'escola que tot nen podria somiar (almenys jo ho hagués fet)! Tot sovint al bus porto guitarres, clarinets, flautes travesseres.. ja estic pensant en montar una orquestra. La majoria de nens van vestits de colors o de ratlles, amb noms 'modernillos', vease Saúl, Otger, Lia, Sira, Eloi, Biel, Ona, Iola (iola no Lola eh! ), Jofre, Aran..i l'alrte dia van venir amb cistelles perquè anaven a buscar bolets. Vaja, que jo crec que si al bus hi enganxéssim flors de colors no desentonariem pas gaire. A tot això he de dir que em tenen enamorada.
I després de tota aquesta 'harmonia' matinal, au tornada a la ciutat (sort que és 'petita').

Ja a la 'petita' ciutat on la gent va amb presses, no mira gaire per on camina i no et saluda. En canvi, té temps per veure que el semàfor de la punta del passeig de dia dura 21 segons i de nit 15. I clar una cosa tant vital, ha donat peu a una discussió de 10 minuts per a veure si 15 segons és temps suficient per creuar un carrer (que una servidora creu que sí).
Més tard, també he pogut veure la típica iaia que s'empipa perquè un cotxe l'ha obligat a apartar-se. Home senyora, si va pel mig del carrer, caminant a una velocitat reduida (pròpia de l'edat), no creu que el més lògic és que el cotxe pugui passar sense vostè dir: bdah! a la merda!?

Finalment, he tingut la gran sort de veure com un ocell deixava anar la seva 'substància defecada' a l'espatlla d'una senyora i aquesta li ha contestat: Ocell de merda! No, si encara serà culpa seva que la senyora s'hagi posat a sota seu quan ell ha decidit obrir el forat negre. Si és que si no ens queixem no estem contents!

I ja a mode de conclusió (ho acabo de veure ara mentre buscava la foto de dalt) recordeu que avui Barrio Sésamo fa 40 anys. Sí aquells que sempre ens diuen: tu no veies Barrio Sésamo no? (llegir-ho en to de burla) Doncs no, ja no els feien gamarús! Jo era del Club Super 3 :)

3 comentaris:

Gubi ha dit...

Com si d'un full de reclamacions es tractés, ompleno aquest comentari.

Estimada puercospín:

Sé que ens fem grans, i que volies dir Iola, i no Lola. Però et vull corregir una petita (GRAN!) errada que has tingut.

A la pregunta amb to burleta "TU NO VEIES BARRI SESAM, NO?", jo et puc contestar que no tens raó, al dir que ja no els feien...

Recordo perfectament que els dijous a la tarda, sortia pitant de "gimnàstica" amb la Nati, per anar a veure Barri Sesam, en català. Crec que el feien a les 7 o 7:30 de la tarda, i a la 2.
El que no recordo era si ho feien cada dia, o nomès el dijous i jo era una desgraciada per anar a "gimnastica" justament els dijous. Però sempre renyava a la meva mare per quedar-se a parlar amb totes les mares possibles a la sortida i entretindre's.

Heus aquí la meva petita anotació al marge esquerre.

Espero la pertinent rectificació.

Atentament,

Gubirols Sant Pere
Gubirols Sant Pau.

Anònim ha dit...

Hola happy-hippie o hippie-happy!! Jo no sé quina paraula de les dues et defineix millor, ho deixem en 50% de cada??

Teresa ha dit...

Mmm.. jo si que sé quina em defineix millor, però va deixem-ho en 50% jaja Per cert, no tindria pas nom vostè? :)

Publica un comentari a l'entrada

top