Benvinguts a la República independent de casa meva


De vegades em pregunto com els publicistes poden ser tant genials i d'altres tant estúpids. I és que realment hi han molts tipus d'anuncis, ara només en parlaré d'uns quants, però serà una ínfima part de tot aquest món.

1. L'anunci patètic però que enganxa: Aquest apartat i trobem anuncis com els d'IKEA. A veure, anem per parts. Com un anunci que la música diu: "Esto no se toca niño, con eso no se juega dale, quita los pies de la mesa, en el salón no se juega.." i l'únic que surt és un menjador fet pols pot enganxar tant? O el d'ara: " Donde caben dos caben treees" amb aquella melodia horrible. Però realment a aquests publicistes se'ls ha de felicitar, de com d'un anunci tant estúpid en poden treure tant suc!.

2. Els espectaculars: Aquí, jo hi col·loco anuncis com els de Sony. Són aquells anuncis que passes per davant de la TV i et quedes al·lucinant de tot el xou montat. Si els analitzem, realment són igual d'estúpids que els anteriors, però no és el mateix fer explotar un edifici amb pintures de colors que fer saltar un nen sobre un sofà. Aquests són els meus preferits.

3. Per gent intel·ligent: Realment, jo no em considero una persona estúpida, però sempre que fan un anunci d'un cotxe m'hi sento, perquè no els entenc mai? Algú me'ls pot explicar siusplau? Passo estona i estona davant la tele mirant aquests anuncis i quan acaba dic: aaah molt bé i ara què?

4. Els estúpids: Oh! Aquests són els meus segons preferits! Exemples com anuncis de compreses, de colònies o de caixes bancàries són els millors. Anuncis on sembla que tenir la regla sigui meravellós, nos hemos vuelto locos o que!! Segur que els han fet homes, segur! O anuncis com els de colònies, on fan tot de coses rebuscades per acabar dient Chanel Nº 5, hola?
I els d'entitats bancàries ja són l'hòstia, el meu preferit es el de ING Direct. Comencen parlant de %, de comissions de coses que la gent normal no entén i acaben dient: "ING Direct, tu otro banco i cada dia el de más gente". Com es pot tenir un eslògan tant estúpid i que enganxi tant?

5. Els típics: I ja per acabar, trobem els típics, aquells que esperes mesos per veure'ls i el pitjor és que moltes vegades t'acaben decepcionant, no totes per sort. Qui no ha esperat les bombolles Freixenet de finals d'any? O els anuncis hiper americans de Coca Cola? I ja no parlo del Almendrado, no l'han canviat des de que vaig néixer, però sempre l'espero per cantar: "Vuelvee a casa vuelvee, vuelve a tu hogar, que hoy es noche vieja y mañana navidaaad!"



5 comentaris:

A. ha dit...

tia quin riure jajajaj he fet una bona llegida de tots els posts, eh!! :)

Gubi ha dit...

L'anunci dels gats, pingüins o peixos de la mixta no sabria on col·locar-lo. Si al número 1 o al número 4.

Igual que el de l'ADSL (crec), que surten coses com 2 bitxos que s'abraçen, un gos enamorat que canta... tampoc sabria on posar-los.

Sense embarg (jaje), el d'estrella damm d'aquest estiu és actualment un dels meus preferits.

Teresa ha dit...

Pàials! Espero q siguis una habitual eh :)


Oh el de l'ADSL és el frikazo de l'any jajajaj Gubi, sempre el pots posar al dos llocs xD

cris ha dit...

Sóc fan dels primers!! Sobretot els que tenen cançonetes amb lletres reconegudament estúpides per tothom, però que enganxen que donen gust!!

Un 10 pels publicistes de les últimes campanyes de Trina!!

Anònim ha dit...

etsss mooolt booonaa!! jajajaj
;)
eli

Publica un comentari a l'entrada

top