Posa'm un Cacaolat!


Estic molt contenta! I és que després de més d'una setmana de búsqueda, avui per fi he trobat la nova cançó de Cacaolat, és genial!
Tot va començar, el dimarts 15 quan estava a dalt al bus passant llista als nens i de cop i volta va sonar una cançó que aparentment la lletra semblava un pèl estúpida però enganxava molt. Tot el viatge de tornada la vaig tenir a dins al cap però tot i que havia descobert que era de Cacaolat no la vaig trobar per enlloc després de busca-la dos o tres dies.
Doncs bé, avui tornant al migdia cap a casa.. patapam! Ha tornat a sonar, i aquesta vegada si que ha sigut la bona! Sempre hi ha gent 'friqui' com jo que es fixa en la cançó de Cacaolat i la penja al seu blog.

Doncs aquí tenim la nova cançoneta i la seva respectiva lletra:

Han passat anys però et tinc gravat aquí dins la meva memòria,

ets el més especial i fas que tot s’ompli del teu sabor,

mai no passes de moda, sempre ets original,

a casa, al barco, a la feina, dins de la bossa o en el bar,

et porto sempre a la vora, vagi allà on vagi no hi faltaràs.

Posa’m un Cacaolat (ei!), dona’m un Cacaolat (ei!),

fred, calent, natural; el que fa falta és un Cacaolat!

Posa’m un Cacaolat (ei!), dona’m un Cacaolat (ei!),

fred, calent, natural; m’és ben igual si és Cacaolat!

6 comentaris:

Gubi ha dit...

Enorme aquesta cançó! Jo sempre en parlo, aquí, del Cacaolat, i no n'han vist mai... Aquí quan vas a un bar i demanes cacaolat et diuen: "querrás decir colacau, no?" i et donen una tassa de llet amb un sobre de pols de colacao xDDDDDD

Les del pis em demanen si es un batido de chocolate, com el paskual, i els dik k no, xk no te res a veure, te un altre color i tot.. i sempre els dic: és que el cacaolat és unic, l'he de provar...


MANS FREDES! CACAULAT CALENT!

Anònim ha dit...

Genial la musiketa! Jo també feia dies que volia buscar-la! Qui deu ser el cantant? La veritat és ke hi posa moltes ganes! M'encanta!

Anònim ha dit...

QUE VIVA EL CACAOLAT!!

Teresa ha dit...

El cantant ni idea de qui és, però sisi energia n'hi posa!

Anònim ha dit...

Pell de gallina!!! El primer dia que la vaig sentir... hosti que bona que és aquesta cançó!! Un 10 pel qui va tenir la gran pensada! Senzillament... Genial!!!

Teresa ha dit...

Faig una crida perquè els anònims firmin :)

Publica un comentari a l'entrada

top