Preparats, llestos, ja!


Renovar o morir, això diuen. El meu anterior bloc ja és història, crec que havia entrat una espiral d'on no se'n podia treure res de bo i com a bon cul inquiet (quina gran expresió catalana) que sóc, aquí en tenim un altre amb energies renovades.

D'on ve el títol? Fàcil, d'una bola d'aquelles d'aigua que tinc a l'escriptori. Aquesta bola és un regal d'aniversari (dels 19 crec) i per dins està partida per dues, en una banda hi posa seguirem somiant i a l'altra ensorrarem els murs. Els que coneguin una miaa Sopa de Cabra, ja sabran que aquestes dues frases són seves, de les mítiques. I pels qui no ho sabien.. ara ja ho saben.
Aquesta bola sempre l'he tingut a la vista, de tan en tan la miro, la giro de banda i torno a començar (ara estic ensorrant murs).

I l'adreça del blog.. bé, això ja és més tema de blogger. Inicialment volia posar cincminuts però com que ja estava ocupat vaig ficar dissetminuts, ja que disset és el número que porto a la samarreta. El tema minuts no té massa secret, vaig estar pensant una estona i em va venir al cap això, no té cap història emocionant al darrere ni res de tot això, però igualment crec que queda bé.

1 comentaris:

Gubi ha dit...

Molt bé, llavors, publicaré un nou enllaç al meu blog (bastant oblidat, per cert) del teu nou blog :)

Uns ensorrant murs, i els altres alçant barricades de paper :p

SALUT!
Gubi.

Publica un comentari a l'entrada

top