Wa yeah!



Tinc la costum de llegir el diari cada dia al matí i normalment el llegeixo força ràpid, llegint només els titulars i fent més cas als esports, fins aquí bé. Però avui mentre anava llegint petites notícies cada vegada ho veia més irreal, però graciós a la vegada.

La primera notícia que ha cridat la meva atenció ha sigut: "Mor un vianant després que li caigués a sobre una dona que es va suïcidar". A veure que jo no me'n vull riure ni res d'això, però és que mirat fredament és pot tenir més mala sort? I la dona en qüestió.. home que es volgués suïcidar no ho trobo la millor opció, però si ho volia així, endavant, però cony abans mira si hi ha algú passant per sota que els altres no en tenen cap culpa, això si que és tenir punteria!

Més tard he baixat la vista i veig: "Se Busca". L'anunci era d'un lloro que s'ha escapat i tota la pesca. Quan ho estava llegint he pensat a veure com es diu el lloro, i bé, es deia "Juanito". I la pregunta que m'he fet ha sigut perquè els noms dels lloros sempre són tant.. deixem-ho en especials? He llegit i conec lloros que es diuen "tito", "Ramoncín", "Xerraire".. i aquest "Juanito".
Però alerta, la conya dels noms no només es troba en els lloros, qui no coneix un gat que es diu "Mixo"? Crec que és com la Tieta Maria que tothom en té/coneix.


I finalment, l'última notícia que ha despertat el meu interès és aquesta: "Una parella d'Arkansas espera el seu fill número 19".
Si senyor, amb dos ous! (i mai millor dit). A veure senyors i senyores cal tenir 19 fills, és necessari? Es veu que la parella en qüestió és cristiana i la dona ha passat poc més de 12 anys embarassada. Ja de per si aquestes xifres fan esgarrifar, però quan he seguit llegint he vist que la Michelle (la conilla americana) té 42 anys i el seu fill més gran 21. A veure, aquests dues xifres són importants, perquè primer ens diu que el seu primer fill el va tenir amb 21. Bueno, prou acceptable encara, però si calculem una mica surt que va a fill per any i mig (així pel cap alt)!! M'ha deixat sense paraules! Un consell Jim i Michelle: més condó i menys fills.


PD: A la foto i tenim un lloro Yaco, l'espècie del "Juanito". Ho dic, per si algú l'ha vist.





3 comentaris:

Gubi ha dit...

A mi m'ho van dir ahir, lo de la suicida amb punteria, i em volien fer creure que malgrat l'esforç de saltar, i després d'haver caçat la seva presa al vol, la pobra dona suicida no havia aconseguit morir.

Ja és prou increible a noticia per ella sola, que només faltaria que n hagués aconseguit morir en l'intent, pobra dona.

Anònim ha dit...

Molt bo eh tere. M'ha fet gràcia en especial lo de la conilla americana xD. I la de la suïcida? Aixi que a sobre de carregar-se un pobre vianant no s'hi queda? Tres hurres per la dona.
Helena Valli

Teresa ha dit...

Nono, la suïcida si que si va quedar, per sort. A veure que ara no dic que me n'alegri però ja que mates a un pobre home.. jaja

Publica un comentari a l'entrada

top