Quan la pudor de la gent t'arriba a la cara





O com el més alt de tots se't fica al davant.

Ahir vaig anar al concert dels Lax'n'busto a Vic i bé com a tot concert multitudinari l'important era trobar un lloc més o menys bo. Com que ja vam veure un tros del concert de Mazoni des del davant, pels Lax estavem força ben col·locats, o això creiem. Abans de començés el concert ja va venir un 'personatge' a nostre costat que era d'aquells que et respiren a l'orella, en el seu cas deixava anar un alè força desagradable. Seguidament vam sentir tot de veus adolescents que s'acostaven a on erem.. oh no! Uns 15 joves alterats pels efectes de l'alcohol es situen darrere nostre. Començavem a estar envoltats, però per sort a la meva esquerre encara tenia una noia que semblava normal, més tard vaig veure que havia sigut un pensament erroni. A les primeres notes de 'Més que la meva sang' la noia en qüestió comença a saltar com una poseïda i primer em vaig menjar el seu colze, després el seu bolso, més tard el seu peciós taló es va clavar al meu estimat peu i ja per acabar la cua que semblava la d'un cavall anava fregant a la cara.. Vaja, una pallissa en tota regla!
I si no fos prou.. a mig concert apareix de la nada el típic tio de 1.95 mínim que té tota la puta plaça major de Vic per veure Lax, i s'ha d'anar a fotre davant meu. A més era el tonto de torn que es movia a qual ocell a punt de volar i havia d'anar esquivant els seus braços per no menjar-me una hòstia. Evidentment s'ha de sumar que la meva cara anava a parar allà on el braç s'ajunta amb l'esquena, i vaig quedar ben perfumada.

Ara, explicat' així sembla que tingués un concert de merda. A veure, que no és això que va estar força bé, però ja n'estic farta que el més alts i els més pudents se'm posin al costat i/o davant!

4 comentaris:

cris ha dit...

Tot i així, va ser un bon concert, almenys muscialment!!! La tia que tenies a la teva esquerre, segurament no va venir sola, crec que tenia una complice en un altre punt de la plaça; exactament al meu darrera!!! Aquesta gent, no actúa sola, estan tots organitzats amb l'únic objectiu del que podria ser un gran concert per recordar per alguns, passi a ser, un concert més de la llista dels que has anat!
La foto és teva?? És genial, brutal!!!

Tere ha dit...

Ara sento decpecionar-te Cris, però és del mestre google jejej Jo portava càmera, però em va fer una mandra fer fotos que només en vaig tirar 4 als Mazoni jeje

Anònim ha dit...

M'ha fet molt riure l'entrada d'avui, ja era hora que algú reivindiqués poder veure un concert en pau, me casum l'ou! jajaj, i recorda que l'1.95 no sé què fumava però feia una pudor fastigooosa

firmat: membre de l'1.20 que també té problemes amb les persones altes i els concerts!

Gubi ha dit...

xDDDD veig que en 2 dies, això del 1'20 està en auge i ha sortit en dues converses perpendiculars (xk no són paral·leles... ai! és que és per parar leles eh!)

A mi no és la primera vegada que una noia moníssima i estupendíssima de la muerte em trepitja el peu amb el seu moníssim taló... a sobre, no tenen ni el més mínim detall de dir-te: "ai, perdó" i tu et quedes amb aquella cara de 1'20 enfadat/indignat/rabiós i penses: què hi fots aquí amb talons, bolso i sabatetes de xarol?

Els alts també molesten, sempre els tens davant al cine, als concerts, a classe...

Des d'quí faig una crida a les sabates planes i les persones baixes.

Firmat: l'altre membre del 1'20, que també te problemes amb les persones altes, els talons, els nens borratxos que empenten als concerts i tal i qual, Pasqual.

Publica un comentari a l'entrada

top