Els Estats Units i jo


Estic preocupada. M'hi he fixat la última setmana, però de fet ja n'he llegit des de fa temps, estic parlant de la població nord americana. I és que sempre que surten notícies frikies, impactants, esgarrifants..sempre són nordamericans! Jo no els hi vull tenir mania ni res per l'estil, són ells els que criden l'atenció i sinó un parell d'exemples:

- "Un home s'enuega amb una granota mentre bebia una Pepsi" Sembla que l'home estava fent una típica barbacoa amb la seva família, quan es va enuegar i va escupir una cosa fosca i no sabien el que era. Finalment quan van tallar i obrir la llauna van veure que es tractava d'una granota. No sé si serà veritat o mentida, però fa fàstic igual!

- "Una estadounidense tiene los pechos más grandes del mundo". (Foto de dalt) La dona fa 10 anys que posseeix el Rècord Guinness del Pit Natural Més Gran Del Món amb 259,08 cm de contorn. El qe m'ha impactat més però, ha sigut que la dona no va poder donar el pit als seus fills perquè el braç no li arribava a envoltar els pits i agafar al fill i a més tenia por d'ofegar-los!

I cal recordar el matrimoni d'Arkansas que té 19 fills!

I així més dràsticament.. tots els assassinats massius en instituts i universitats, sempre són allà! No ho sé com és que passa tot això, no ho se, però reflexionem-hi senyors, reflexionem-hi.

2 comentaris:

Gubi ha dit...

Sense anar més lluny, el meu pare, un antic aficionat al trinaranjus fa anys que no en beu. La raó d'aquest fet és que fa anys, va anar aun bar (cal catalan), va demanar un Trinaranjus, li van servir davant (van obrir l'ampolla de vidre amb l'obridor) i li van servir en u ot de tub davant seu.

Es va sentir un: xooffff.

I què hi havia?



trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr




UNA SARGANTANA MORTA A DINS DE L'AMPOLLA QUE VENIA DE FÀBRICA!

Teresa ha dit...

Això em sona que m'ho expliquessis gubi! jajajajaj Que asquerós!! La de coses que ens haurem menjat/begut sense saber-ho.. nananananna (música d'intriga xD)

Publica un comentari a l'entrada

top